Home » Bez kategorii » Pierwszy karp wtyczka!

Pierwszy karp wtyczka!

Nie tak dawno temu, gdzieś na początku kwietnia, miałem sen złapać karpia na wtyczce!
Patrzyłem wieczorami filmy z, jak to zrobić prawidłowo i powoli zebrali teoretyczny materiał. Czas mijał, a pragnienie, by złapać pierwszy karp rósł i rósł! Cóż, tutaj i tutaj jest, jak sama marzenie ….

Pierwszy
wtyczka karpia!

Dmitry Mikhalchanka (Leschatnik)

W czwartek wieczorem, słychać dzwonek telefonu, zwraca Alexander (Racer)

Odpowiedź brzmi:
– Tak, Hello!
Alexander:
– Hej! Jutro mam zamiar złapać Karpikov, i mam miejsce, jeśli chcesz, chodźmy!
Jestem oszołomiony i nie drugi bez zastanowienia powiedzieć
– Tak, oczywiście, pójdę!
– No, to przygotuj się, jestem jutro o 8.30 “przyjdę po ciebie! – Powiedział Alexander.

Zbieram wszystko, co potrzebne, oczywiście, ze względu na fakt, że jestem jeszcze młodszy Mam wszystkie odpowiedniego biegu w karpia tam, ale Alexander obiecał mi pomóc!

Dobrze, że czas jest teraz przeszłość i nadszedł czas, aby pójść do łóżka, ale nie mogę. Myśli są przedsmakiem jutrzejszego połowów. Ale zmusić się do przejść i położyć grę spat.Dolgo Shell, myśleć o tym, co będzie mój pierwszy karp! Ale jakoś zasnąć, ale wydawało mi się, że nie spał, nie miał czasu do określania, jak już Budzik zadzwonił. I podważa szybkie śniadanie i wziąć sprawy do przodu ..! Do czasu wyszedłem Czekałem na Aleksandra, szybko załadować do samochodu i iść w stronę marzeń …!

Tu są wyścigi na torze i mila po mili bliżej wielkiego marzenia!

Po drodze możemy porozmawiać o tym, co taktyka będzie używany, i omówić różne rzeczy! Czas podróży jest pilotowany przez bardzo szybko, a także do łowisk nie jest tak daleko …

Po przybyciu na karpia staw wybrać miejsce, aby położyć się wygodnie i do podjęcia niezbędnych rozwiązać i przynęty ugniatanie.

Aby to zrobić, wlać dwie łyżki do 3 opakowania karpia RS przynęty (black), dodać słoik kukurydzy i składu zagnieść. Gdy przynęta był gotowy do czasu stawu, byliśmy gotowi do połowów.

Łowiłem 9m złącze, a Alexander 13m.

Na początku I przewrócił moim celem jest wyżywić 15 filiżanek przynęty.

Cóż, nadszedł czas kiedy po raz pierwszy zaczął pstrykać staw karpia.

Pierwsze 15 minut od ukąszenia, nie, ja okresowo strzela procy i kukurydzy nadal czeka na podejście ryb. Odbyła się na 30 minut i bez ukąszenia, zaczynam grać z przynętą. Początkowo czepiać 4 robaki … 15min czekać nie gryzie. Do tego czasu Alexander miał dobry karpia trzymaj, ale aby przejść od zera nie działa – zbyt dobry i szybki … karp został uszkodzony smyczy.

Próbuję zmienić dyszę na robaka z robaków i wysłać przystawki do wody, a teraz, po 3-4 minutach pewni brań on utonął, a ja byłem pierwszy vyvazhivat dzisiaj … nie karp, karaś, ale jego waga to zaledwie 300 gramów i 1 z gumy, 2, szybko dał się nawet ciekawe!

Szukam jakiegoś tyłu zatrzaski, ale nie gryzie, jest przynęta zmiana. Po pewnym czasie, postanawiam spróbować złapać pół z wodą, ale wynik, ani żadnych. W międzyczasie nadal zestrzelić kukurydzy i okresowo rzucać kilka kulek zanęty. W tym tempie, były nasze pierwsze 4 godziny łowienia. Jednak około 14-00 Hack Alexander strzelając pierwszą rybę, to był karp o wadze około jednego kilograma.

Po dziesięć minut, ale większe pierwsze. Tymczasem ja nadal zestrzelić kukurydzy i wrzucić przynętę, ale ukąszenia nie oglądam. Alexander postanowił więc przyjrzeć się mojej uprzęży i ​​dodał kilka zmian. I przyszedł do mnie zdecyduję się powtórzyć zakorm rozpoczęcia i wysłać na 10 filiżanek przynęty wody.

Patrząc na niektóre przystawki i prawie natychmiast utonął przez gryzienie, Cut …
Nie – to był pierwszy ryby kredytowania!

Vyvazhivat powoli i po 10 minutach pojawiły się ryby na powierzchni karpia! I nie jest mała. Ale jak się później okazało, to był dopiero początek. Kości ryb w akwarium i zdecydować, że to nie zaszkodzi dakormitsya.

Aby to zrobić, patrząc na niektóre 3 filiżanki przynęty, a za nią i zatrzasnąć. Ale nie było, nie mam ukąszenia ponownie, a Alexander nadal złapać karpia i amura.

Wróciłem sobie przerwę, nie mam marnować mój czas i od czasu do czasu, aby zakończyć karmienie. Następnie, w co – ten moment Alexander ponownie analizuje przystawkę. Znowu króluje trochę, a ja idę do swojego miejsca. Patrząc na niektóre przystawki, włożyć wtyczkę, strzela dwa razy w procę i kukurydzy o op – Cut zgryz, ale po 30 sekundach ryba udaje się wysiąść – bliiiin …!

Okay, zakończyć karmienie, wyślij zatrzasnąć z powrotem do wody po 3 minuty powinien być kolejny kęs, a potem zamiata, rozumiem, że hak nie jest Amurchik gumy wymiata po 20 metrów, a ja zaczynam lubić chorąży marsz wzdłuż brzegu trzymając wtyczkę …

Och, jak miło usłyszeć dźwięk dzwonka … gumy
Po 20 minutach intensywnej gry karpia zaczyna zdavatsya, Jestem powoli wraca na swoje miejsce. W jakiś sposób, zmuszając mnie, aby dać w karpia i przejdź do podbieraka, ale nie było …

Carp odwraca się i sprawia, że ​​ostre szarpnięcie i zwyczaje robi tylko bzdyn … i można się tylko pożegnać do obsługi karpia!

“No cóż, nie ma się czego złapać następny!” – Pomyślałem.

Szukasz niektórych kilka filiżanek więcej przynęty i wysłać w punkcie przyciągania. To nie trwa 2 minuty, jak pewni utopiony Cut float – pierwsza ryba nie jest zbyt wiele rozciąga gumę, i myślałem nawet przez chwilę, że jest to kolejny karp. Ale nie, ryba ożywa i zaczyna się rozciągać gumę. Ale tylko kilka kilka minut, a ja trzymając trzeci wieloryba, i nadal grać z nimi.

Po raz pierwszy staram się mieć rybę w podbierak po 10 minut, ale to jest niemożliwe, aby zobaczyć podbierak ryba zaczyna iść na “kolanach zwycięstwa” oddala się ode mnie w odległości 10 metrów.

I nadal trzymać ją, ale ona najwyraźniej nie zamierza się poddać i robi kolejne kółko, a potem jeszcze jeden. Cóż, wydaje się, że w końcu zbliża się do powierzchni, odebrać i sprawnie podbierak poszukuje jakiegoś podbieraka ryb, podbierak został szybko rośnie …

Podziękował … Tak, w końcu! Jak się okazało, 2650 g. i największy w tym połowów.

Delikatnie wyciągnij hak z pyska ryby i wysłać go w klatce.

Naturalnie wycinania kół bezpośrednio na oswojonym Amurchik pkt rozproszyła trochę ryb. Zdając sobie sprawę z tego, że rozpocznie się kilka filiżanek przynętę, a następnie z powrotem do połowów. Następny kęs nie trzeba było długo czekać, i to jest na haku ponownie siedzi ryby, ale także szybkie i udaje się uciec …

Okay, zakończyć karmienie, pędy kukurydzy i kontynuować połowy.

I tu znowu gryźć spadków i regularne gromadzenie. “Cholera, co to jest” – myślę. I podjąć decyzję o zmianie nawyków, a wraz z nią haka.

Ponownie, suplementacja i sprzęt zaangażowany do punktu połowu. I włożyć wtyczkę i pędy kukuruzka. Dotychczas nie gryzie, pędy dół innego odrobiną kukurydzy i nadal czekać.

Tymczasem Alexander jest na haku za około godzinę, nie jest zły amorek siedzi na założeniach 5 kilogramów. O metrowy. W tym czasie Aleksander próbował trzy razy do podjęcia, ale karp podbierak nie pasował iw końcu zadzwonił do mnie o pomoc. I udał się do otrzymania podbierak, pomijając jego wpis, a Alexander powoli przynosi rybę do podbieraka, dobrze, że jest już na podbierak ryb i podnieść podbierak …. Tak, jest to ryba leży na brzuchu w całej podbieraka i nie chce być umieszczony w środku, a następnie zebrali wszystkie swoje pozostałe siły, robi skok do wody i po kilku minutach spada …

“! Cholera, ja trzymałam jej 17 godziny, a ona znowu i poszedł” – powiedział Alexander.

Alexander postanawia powoli wiatr w dół, w międzyczasie wysłał swoje miejsce z nadzieją złapać przynajmniej jeszcze kilka sztuk.

Patrząc na niektóre przystawki i prowadzenia działalności gospodarczej, jak zwykle: pędy kukurydzy, wrzucić przynętę. Nadchodzi Alexander i wyrzuca mnie do reszty float przynęty, i zanim mógł dostać się do swojego miejsca, jak ugryźć Cut pusty pominąć zatrzasnąć z powrotem do wody i umieścić wtyczkę. Trochę rozproszony przez rozmowy, a następnie odwrócić głowę, patrzę, a pływak już tam nie ma. Podnoszę wtyczkę z wody, i nie są już gumowe “poszedł”!, Spinanie i ryby szybko wpada na środku jeziora. Rozumiem, że karp nie spieszy się do walki z rybą, ale lądowanie transakcji nie doszło. Karp, stretching, gumowe nóżki do 30 marek i łamie kolejne nawyki przestępne. Okay, to jest czas na wyciszenie i również zostały zlokalizowane i na to czasu! Mój fishing się siedmiu funtów!

W sumie 25 kg Aleksandra.

Oczywiście większość ryb już dorosnąć!

Chcę również podziękować Aleksander Wysocki za udzielenie mi takiego rejsu! Sincere dziękuję: D

Leave a Reply

