Home » Bez kategorii » Łapanie karpia na podajniku w listopadzie

Łapanie karpia na podajniku w listopadzie

Istnieje przekonanie wśród rybaków do chłodzenia wodą ryb, takich jak karp i karasi stają się nieaktywne, przystanek karmienia i przejść do otworów, norze w błocie. Polowanie na tych ryb w październiku i listopadzie jest coraz niską efektywność, a nawet nieskuteczne. Zazwyczaj te wędkarze na koniec września, z początkiem zimnej pogody lub czyścić swój sprzęt na długim polu.
Inni jednak uważają, że z zimna wody, szczególnie w październiku i listopadzie, karp i rzeki karp zrobić ostatni zryw mety zanim położyć się na boku dołu i dokarmiać ze szczególnym zapałem!

Do często słyszę plotki, że Moskwa rzeki i inne rzeki, gdzie miłośnicy ryb z dni trofeum rybackich i nawet tygodni oczekiwania na przebieg brązu piękna nadzieję trzymać trofeum na haku i po pamiętnym zdjęcie, aby wysłać z powrotem do ich środowisku domowym. A co najważniejsze to zrobić!

Będąc miłośnikiem karpiarzy i wzmocnionych prawdziwych plotek z doświadczonych kolegów, czekałem, aż do dnia jedności narodowej i jednolity wyruszył z listopadowej karpia.

Wybrałem to miejsce, co pewnie od razu potwierdzić lub obalić wszystkie wątpliwości i obawy. VNIIPRKh – All-Rosyjski Instytut Badań słodkowodne zarządzania rybołówstwem, unikalne przedsiębiorstw, mające na celu rozwiązanie problemów hodowli ryb na terenie całego kraju, jak również kraje sąsiadujące z aliantami. Jednak po upadku Związku Radzieckiego i nadejście “czasie kłopotów” firma stała się pogarszać, a wprowadzenie komercyjnych połowów rozwiązuje niektóre z problemów finansowych w tej chwili. Na terenie ponad 200 instytucji naukowo-badawczych są stawy, wśród których znajdują się te, które są dostępne dla każdego wędkarza może przynieść mu wiele radości, ponieważ znajdują się karp, karaś, tołpyga, amur rozmiar trofeum.

Wiedząc na pewno, że ryby są w lewo, aby dowiedzieć się, jak to jest aktywne w tej porze roku, a do określenia interesu ryb do przynęty, przynęty i aromatów. Do tego konieczne było podniesienie wiedzy i przygotowania w spadkach przynęty zaliczek priorytetowych spreevye podnieść przynętę.

Po przyjeździe w nocy, nie jest zbyt wcześnie, kiedy to zaczyna się cofać zimne nocne powietrze, kubek herbaty, I oceny sytuacji na jeziorze, prowadzenie się perspektywy oczu i zacząć gotować. Pierwszą rzeczą, jaką zrobię przynętę, ponieważ przed użyciem przynęty musi być nalegał, wchłaniają wilgoć, czas są wydawane, które mogą być wykorzystywane do aranżacji miejsca połowów. Na dzisiejszym połowów Wybrałam prosty przepis, nie przeładowany smaków i dodatków. Podstawą przynęta leżała mieszanina Sensas 3000 Club Noir 2,5 kg. Muszę powiedzieć kilka słów, dlaczego ciągnęło mnie do tego jest przynęta. Początkowo, jako proste, nie wyjazd sportowy do połowów, silna presja na stawie, postanowiłem wziąć budżet, ale sprawdzone, działa przynętę jakiś sposób, i jest Sensas Seria CLUB. Noir słowo w języku francuskim oznacza “czarny”, tj. przynęta czarny, najkorzystniej do łowienia w trudnych warunkach, jak również w wodzie zimnej i jasne, tj. nasze warunki. Aromatów wziąłem SENSAS Aromix «dżdżownic”, ponieważ białka, wysokokaloryczne jedzenie, takie jak robaki, larwy, skorupiaki itp. Najcenniejszym łowić o tej porze roku. Ale też, zabieram wszystkie karpiarzy Aromix kukurydza (kukurydza), może się to wydawać dziwne i kontrowersyjne mój wybór, ale jak powiedział, NS Chruszczow – “królową pól kukurydzy”, a ona pozostaje królową karpia przez cały rok, ale to jest moje osobiste wnioski oparte na doświadczeniach podróży karpiarzy. Final dotknięcie przynęty dzisiaj było pół kilo posiekanej robaka i jar z kukurydzy znane wszystkim.

Bait sam w sobie jest w pełni wyposażony w grubej frakcji, plus robaka posiekaną i kukurydzy w puszkach. Na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że jest to niebezpieczne, że nie można objadać się ryby, ale mimo to, zdecydował się opuścić rzeczy takimi, jakimi są i spróbować, w końcu, główne wnioski, do pracy wszystkie teorie.

Mając do czynienia z przynęty, zebrałem podajnika. Dziś użyłem Mikado czarny projekt 3,00, bo chciałem, aby w pełni przyjemności z wędkowania, magistrala była sama firma 0.2 mm montaż – Asymetryczny loop, smycz 0,14 Maver SLR, najlepszym przyjacielem i towarzyszem każdej sharomyzhnika i wielkości 14 haków.

W każdym nowym miejscu zawsze jest konieczne do badania dna, na które określa obszary priorytetowe dla wędkarzy. Ponieważ byłem na tego akwenu jest drugi raz byłem fastrygowanie i zacząłem łapać.

Start – cztery duże koryto wpis na punkcie narzędzi i usunął karmnik na małej pięciu gramów, które nie oversaturate ryb i trzymać go interesujące. Zwykle są to, co żywią się, że i złapać się go dzisiaj użyłem robaka i kukurydzy. Pierwszy kurs poszedł robaka. Ugryzienie nie trzeba było długo czekać, końcówka podajnika impulsywnie podał ryby ciekawość, ale spadków były single. To chyba średnie karp, karaś. Hybryda ta jest obfitość życia w tym wód! Ale ten wniosek I nie wtedy, i w chwili ugryzienia, wydawało mi się, że robak jest zbyt duża i przeniosłem kukurydzy. W ogóle, kukurydza, wydaje mi się głowa bardzo atrakcyjna, jest jasne, duże i słodkie. Przyciągają ryby, ze względu na kontrast na dnie, lecz także skraca grzywny ze względu na wielkość. Podczas odlewania następuje kolejny zgryz jesienią, prawdopodobnie głębokość łowiska było nie więcej niż 2 metry, a ryby są przyciągane przez upadek gruba przebił przynęty ją do słupa wody, z których można wywnioskować, że ryba jest aktywny, a jego konkurencja jedzenie jest wysoki! W ciągu najbliższych 30 sekund, a następnie potężnym quivertip potyazhka i natychmiast uzależniony. Skulony duże ryby na haczyk, żyłkę i zaczął ciąć powierzchni wody w kierunku brzegu! To było średnie karpie, które są najbardziej zwinny i hungriest pierwszy przybył na rufie miejscu. Z ciała szeroki i mocny, ryba ta ma silny opór, a kiedy gra próbuje iść do schroniska, nie musi się różnić od trawienia i pompowania z linii, które mogłyby prowadzić do karpia podsachniku. I pierwsza ryba idzie w klatce. Kontynuując trzymać dipah kukurydzy myśleć i decydować używać pieprzu i pikantne smaki będą skakać dalej i powiedzieć, że teraz nie zrobić wrażenie na ryby, ku mojemu zdziwieniu, i okazał się bardzo dobry moje ulubione szalone nietoperze SENSAS o zapachu mandarynki i Tutti-owocowy . Faktycznie, w mojej opinii, to mieszanka zapachów główną rolę nadal odgrywa zapach mandarynki, które działa tak dobrze, to do zimnej wody.

Więc, tworząc kolejny rzut, splecione z zapachem końcówki powyżej podajnika jeszcze w szał być gięte i zamiata, tym razem jest to 350 gram hybryda, możemy, z wytrwałością przychodzi i leci podbierak w klatce. I tak to trwa chwilę. Karp to nie wszystko!
Następnie wziąłem pasz i obficie. Przeniesiony podajnika fox 28 g. Duży rozmiar i zaczął intensywnie zakarmlivat miejsce, a jako przynęty i robaka i kukurydzy. Przez chwilę było cicho. W mojej głowie były dwie myśli: – albo ja nadmierną prędkością lub duże ryby przyszedł i wszystko to niższa, odpowiednio, w lewo od połowu. Ale nagle, quivertip rozpoczął i wyprostował – wymiata – i prodavlivaya jego fish rod waga w ruchu sprzęgła – to był on! Nie ma Leningrad listonosz i karpia! Jak miło vyvazhivat karp picker powiem ci, na eleganckim wślizgu estetycznej – po prostu piękne! Wszystkie ryby przenoszone są do szarpnięciem ręki, wydaje się, że rozszerzenie do kompletacji z ręki i czujesz się jak napięta tackle i kiedy jest wytrzymałość, która pozwala na szybkie podjęcie działań trzymać ryby na haku. Ryby są bardzo blisko i biorę mój podbierak, upuść go do wody i patrząc na niektóre ryby w to! THERE! Ten przystojny brąz, nie super, ale jak wiele radości!

Nadal, zwyczaje karpia pozostają takie same, kocha dużą część żywności, a kto jej nie kocha! Na poparcie tego aksjomatu złapałem z tego punktu kolejne 4 Karpik i zadowolony moją ciekawość już dziś!

Już zaczyna się ściemniać, jej czasu na przygotowanie! Kolejna herbata kubek i kilka zdjęć na pamięć! Kolejne długie zimowe miesiące będą ciepłe serce pamięci listopadowej karpia!

Leave a Reply

