Home » Bez kategorii » Sport jig. Gimnastyka grupowa w sali gimnastycznej. (Part 1)

Sport jig. Gimnastyka grupowa w sali gimnastycznej. (Part 1)

W przygotowaniu rybaków – sportowców, oprócz prywatnych lekcji, powinny mieć ogromne znaczenie w grupach ćwiczeń. Zajęcia grupowe pozwalają symulować różne sytuacje, które pojawiają się w trakcie zawodów i “zanurzyć” ich w sportowców, w celu uzyskania ich konkurencyjną doświadczenie i umiejętności do zachowania w konkursie. W wyniku szkolenia z różnych grup sportowców, które różnią się poziomem kształcenia, opracowany zestaw ćwiczeń indywidualnych i grupowych dla wędkarzy – sportowców. I oferują kilka “hazard”, ćwiczenia grupowe.

Ćwiczenie: “Carousel”.

Pierwsza wersja “Karuzeli”.

 

W stosunkowo jednorodna, w dolnej topografii, miejscu zbiornika, studnie wiercone są w kręgu w odległości około pięciu metrów od siebie, ich liczba musi być równa ilość zawodników biorących udział w ćwiczeniu. Wszystkie studnie pre-przynęty, aby zwabić samą ilość tej samej kompozycji. Każdy sportowiec ma jeden dobrze. Wędkowanie jest w pewnym okresie czasu (5 – 10 min), a następnie przez sportowców trener synchronicznie przemieszczanych w jednym kierunku do następnego dołka i zostanie wznowione połowu. Pętla kończy się po sportowcy wszystkie studzienki. W całym cyklu jest dozwolone komplementarne punkty karmy dla połowów przynęty o tym samym składzie, ilości i sposobu dostawy przynęty w dziedzinie rybołówstwa może być dowolna lub ściśle regulowane. Ćwiczenie może zawierać dowolną liczbę cykli. Zwycięzcą jest gracz, który złapał najwięcej ryby (waga, sztuk, waga + jednostki) na cykl (dwa, trzy, itp.).

Druga opcja: “Carousel knock-out”.

Ćwiczenie knock-out różni się od pierwszego tym, że po każdym okresie wykonywania połowu jednego konkurenta jest wyeliminowane, co najmniej ilość złowionych ryb (według masy lub sztukę), otwór, który złapany wyeliminować zawodnika, jest również wyłączone z ruchu. Ustalając następny wychodzących, można rozważyć albo złapać jeden okres lub całkowitego połowu wszystkich poprzednich okresach. Ćwiczenie kończy się, kiedy połowy są eliminowane z przedostatniego uczestnika oraz pozostałych graczy jest zwycięzcą.

Trzecia opcja, “dwójka Carousel”.

 

To wiertło różni się od pierwszego tym, że liczba otworów jest zwiększona dwukrotnie, i sportowcy są w ten sposób między nimi ma wolny otwór. W procesie połowu Oprócz pracy utrwalonym (niedozwolone) i przynęty sąsiedniego otworu, znajduje się w kierunku przepływu sportowców podczas zmiany pozycji. Złap dozwolone tylko jedną pracę na dobrze. Na koniec każdego okresu, wszyscy zawodnicy są przenoszone jeden otwór w kole w jednym kierunku, tak, że wolny otwór każdego sportowca dostaje to działa i działa dobrze jest bezpłatna przeciwnik wgłębienie, kto jest za.
Przez analogię z opcji 2, możliwe jest przeprowadzenie ćwiczeń “dwójka Carousel z knock-out”.

Na podstawie podstawowych ćwiczeń “Carousel” różne warianty treningu, głównym celem powinno pozostać wiercić szybki ryby i pielęgnowaniu psychologiczną sportowca stabilność w “twardych” warunków konkurencji.
Ćwiczenie: “Tor”.

Wariant 1: “Track”.

 

Od brzegu, ciało śródlądowe wody, równolegle do siebie, wywiercono otwory – “ścieżki”, przy czym odległość między nimi jest mniejsza niż pięć metrów. Liczba torów musi odpowiadać liczbie zawodników biorących udział w szkoleniu. Liczba otworów w torach są ustalone z góry i muszą być takie same. Tory między uczestników przydzielone w drodze losowania. Według trenera członkowie zespołu zaczynają łapać się na przybrzeżnych (odległość od brzegu) otworu. Po pewnym okresie czasu (pięć – Ten minut), trener, wszyscy uczestnicy przejść do następnej dziury i tak dalej, dopóki nie zostały zakończone wszystkie dziury w torze sekwencji góry określona, ​​liczba takich cykli może być kilka. Zezwala się na nęcenie żadnego z jego utworów oraz, w czasie wyznaczonym do wykonywania, ktoś od składu przynęty w wysokości określonej z góry. Zwycięzcą jest gracz, który złapał najwięcej ryby (waga, kawałki, ciężar + jednostki). Wadą tego rozwiązania jest to, że atleci mają na zewnętrznej tory ma zdecydowaną przewagę w stosunku do środkowego toru sportowców. Zaletą tego rozwiązania jest stosunkowo wolne przejście ryb do marginalnych studni. Ta zaleta może być zminimalizowana przez zwiększenie odległości pomiędzy torami 10 – 15 metrów.

Opcja 2: “ścieżka do kontynuacji.”

 

Ćwiczenie: “. Utwór” “ścieżka do kontynuacji” może składać się z dwóch lub więcej części, pierwsza część obejmuje pełny cykl ćwiczeń W tym ruchu, odległość między torami jest zwiększona do więcej niż 10 metrów. Dopuszczalne w dowolnym momencie w czasie pierwszej części wiertła definicji wykonywania dodatkowych (zaprogramowana), liczba otworów (1,2,3, i tak dalej), i pozostawiono do przynęty, a zakończenie karmienia w czasie wykonywania. Dodatkowe studnie nie może znajdować się w odległości 5 metrów od otworu jego utwór, a co najmniej pięć metrów od przeciwnika otworu. Druga część ćwiczeń obejmuje wolne złapać wszystkie Wells “szerszy ślad”, lub w nowo wyszkolonych odwiertów w określonym czasie (20, 30, 40 minut lub więcej). Zwycięzcą jest gracz, który złapał najwięcej ryby (waga, kawałki, ciężar + jednostki).
Na podstawie podstawowych ćwiczeń “TRACK” różne warianty treningu, głównym celem jest nabycie umiejętności w poszukiwaniu ryb, szybką identyfikację najbardziej obiecujących obszarów rybackich, żywienia i gospodarstwa ryby z połowu, przy użyciu mieszanki zanęty.

Ćwiczenie: “Strefa Fishing”.

 

Wariant 1: “fishing band bez przynęty z dyszy.”

 

W ograniczonym (150 -. 200 m kw. na osobę). Części zbiornika, w określonym czasie (30 -60 minut) Uczestnicy złapać więcej ryb. Wędkowanie odbywa się z wykorzystaniem załączników, ale bez podawania miejsca do wędkowania, można przyjąć jedną dobrze, wiercone dziur. Wiercenie studni i ryby są dozwolone w odległości nie mniejszej niż pięć metrów od otworu zajętego przez przeciwnika.

Opcja 2: “fishing band bez przynęty i wskazówek.”

 

Ta opcja powtarza pierwsze, z jednym wyjątkiem: “Można tylko złapać na gołej woźnicy, bez użycia przynęty.”
Opcje te treningi, koncentruje się na nabywaniu umiejętności szybkiego wyszukiwania ryb, mormyshkas poprawa gry technologii na idei zrozumienia i pozytywny efekt szybkiego przejścia z jednej studni do drugiej, żeby złapać aktywną rybę.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s