Home » Bez kategorii » Far Cordon 2012

Far Cordon 2012

W zeszłym roku mieliśmy dość ciekawy konkurs ( Far Cordon 2011 ). Dozwolone złapać pływaka i wędkarstwo dolny, z minimalnej odległości do nakładania ograniczeń połowów – 14m. Wiele osób tego formatu, zwłaszcza, że ​​pozwala na bezpośredni debatować poplavochnikam podajnika i miłośników na temat korzyści płynących z ulubionych narzędzi. Więc zdecydowaliśmy się trzymać turniej ponownie w tym formacie.

Po raz pierwszy turniej zgromadził tylko 18 osób, ale teraz pre-rejestracja na forum wykazało znacząco większą aktywność. Na podstawie wstępnych obliczeń, skupiliśmy się na ludzi, 40-45. Muszę powiedzieć, że jesteśmy bardzo źle …

W sobotę, dzień przed zawodami, mieliśmy sesję treningową, w której uczestniczyło 10 osób, w tym naszych gości George Utgofa wszystkie znane jako Hera Petersburgu🙂.

Sesja treningowa odbyła się na marginesie (jak wtedy myślałem) od zamierzonego miejsca zawodów.

Ponieważ jestem zadowolony złapać pływaka i angielską Donka, postanowiłem nie angażować się w odwiecznej sporu z matchevikov fideristami, a korzyści z obu narzędzi, leżał dwa rod mecz z suwaków i dwa podajniki.

Ryby regularnie ukąszenie na szkolenia, ale głównie małe – z płoć okoń. Snap łatwy suwaka (2 +8 cienką anteną i rozproszonego ogruzkoy końcowego) zaatakowali bezlitośnie ponura, nie chcąc przy tym wyprzedzać i nieubłaganie jedzenie ćmę.

Starałem się skończyć podajnik pokarmu (wszystkie narzędzia został na wystawie w tej samej odległości – 20m – brovochka kilka metrów do pierwszego kabla) z dodatkiem posiekanej robaka. Muszę powiedzieć, że podajnik suplementacja w tym przypadku działał coś jak kubek Plug – bardzo dokładnie i porcje. Czy to pomogło, czy tylko ryby pojawiły się, ale nie spotkałem leszcz o wadze 100-150g.

Jednakże, oprócz szkoleń musieliśmy zaznaczyć sektor do niedzielnego konkursu, i żałuję, które schodzą z połowu (i nie zapomnij wysłać przed udaniem się do punktu ragatki kilkanaście kawałków dobrej przynęty), poszliśmy z Racerom “znaku z wejścia”🙂

Pantones od lewej do mostu na które zostały uwarunkowane na 51 sektorów. My naiwnie myślałem, że będzie to więcej niż wystarczająco.

Wracając do swoich miejsc, przed podniesieniem, zrobiliśmy kilka więcej rzutów. Przynieśli mi przyzwoity leszcz na 700 gramów i irytujące smyczy przerwania. Albo raczej, nawet nie złamać – dziwnie poluzować hak, na którym zdobyli pół rybę dnia.

Według wyników szkolenia wystąpił w ten sam haczyk (opisany poniżej) i to samo narzędzie. W ponurej obecnej w liczbach dość przyzwoite i wielkości bardzo przyzwoity, postanowiłem dodać jeszcze jedną matchevku z lekkim Waggler stałej do połowu tej ryby.


Właściwie konkurencja

W drodze do kanału, gdy zadzwonił telefon. Nazywane Racer. To tylko 8 rano, a 55 osób podpisało się!

Przybywając na kanał lewy Pasha ugniatać przynętę dla nas obu, i udał się z Siergiej (Infolift) dodatkowego znaku sektora. Razem dla konkurencji z 64 zawodników. Nic do zrobienia, ale do korzystania z tej witryny praktyki w sobotę, mimo to daje przewagę, raz tam.

Tymczasem losowanie miało miejsce. Wyciągnąłem sektor jest po prostu jednym z tych bardzo wyraźna.

Ludzie powoli zaczęli się rozchodzić przez sektor, a ja poszedłem przynieść przynętę, która została już wstępnie zwilżyć i zaangażowanych Pasha.

Przynęta

Mój skład był praktycznie identyczny do tego, co kiedyś w Pamięci w 2011 roku :

  • 4 kg Leszcz RS-Sport
  • 1 litr proso pięć minut
  • 0,5 kg cukru
  • 3 kg światło Sommą

Jest to bardzo prosta konstrukcja na wioślarstwo często działa znacznie lepiej niż mieszanek skomplikowane i kosztowne.

Gdy wszystkie składniki, z wyjątkiem gruntów zostały zmieszane i dokładnie zwilżyć, spałem off o trzeciej przynętę w osobnym pojemniku, a pozostałą ilość gruntów mają dodaje.

Idąc do swojego sektora, byłem zaskoczony, że wiele umieścić mnie … w mojej samej branży szkoleniowej! Szczerze mówiąc, nie było dużo zadowolony, bo myślałem, że po lewej stronie od sytuacji z ryb będzie lepiej (to obok statystyki mówią tu niedawno Cup Przyjaźń). Ale potem zmierzyć odległość i głębokość zestawu, tylko ukleechnuyu pręt do regulacji.

Na prawo było przygotowanie zajmuje Siergiej Polishchuk, mistrz z podajnikiem Białoruś 2011, a następnie rozplanowane matchevki Eugene SAS, rok temu, wygrał indywidualny konkurs Pucharu rutilus na tym samym kanale.

Tackle

Jak powiedziałem, położyłem się trzy mecze i dwa podajniki:

  • Matchevku Maver Nembo 420 6d stałe i amatorskie pływak do połowów ponury
  • 2 matchevki Maver Reactorlite 13 “średnio na suwaki i 2 +10 4 14 (pierwszy z łatwym przystawki i cienka smycz, wykazywały prawie dotknąć, drugi – z pasterza w 1g i smycz 0,12 40cm długości, więc można pstryknąć i kotwica spowolnić dryf)
  • 2. Podajnik Maver Genesis Black Ice 360, zarówno na zatrzaski FIPSovskoy i różnią się tylko od wielkości podajnika.

Wędkarstwo

Od początku umieścić ¾ mieszanki ziemi i dodać kolejne 300 gramów larwy ochotki i posiekać 40 sztuk robaków.

Pierwszy slider light rzut przyniósł do 300 gramów białego leszcza. Natychmiast włącza się ciężkie. Ugryź następuje tak szybko, jak pływak odbędzie pozycję. Cmoknął leszcz z palmami do 200g.

Po pół godziny gryzienie ustąpi. Wziąłem podajnik i przekazać do punktu trzy podajniki wielkości bólshego, za każdym razem liczyć do stu. Na trzy odlewy następnie tylko jeden leszcz ugryźć, ale po raz kolejny podniósł suwak ponownie zaczął bardzo aktywnie gryzienie. Większość antennkoy zaczął wspinać się z wody nie bierze właściwie stanowisko pracy. Próbowałem złapać lekki suwak, ale czepiać się na przystawki było znacznie gorzej.

Więc złapałem pierwszy jeden i pół godziny: co pół godziny do trzech dokarmiania rynną z dodatkiem czystego przynęty, brodzących i robaka pocięte, a następnie przenieść do ciężkiej suwaka. W tym czasie, według przybliżonych szacunków w mojej klatce wysunął 4 kg ryb, w tym kilku leszczy za funt.

Ale po trzecim przedłużeniu dokarmiania nie są przestrzegane – okoń złapany feeder, mecz – płoć. Bream wyraźnie odbił. I wymyślił 5 dużych kiełbasek i wysłał je do punktu procy, a następnie włączony do 20 minut, z ponurej, zestrzelenie na każdym rzucie na małe grudki przynęty. Złap kilkanaście ładnych śledzie, sprawdzone punkt feeder. Na trzecim oddanych złowionych leszcz. Half leszcz godzin dziobnął rzadkie i niepewne, ale potem dostałem kolejne 40 minut doskonałe ryby, łowienie ryb kilka przyzwoity miesza się do meczu i podajnika.

Stopniowo rosło paskudny wiatr. Najbardziej irytujące w nim było to, że jechał na olśniewające błękitne niebo prawie czarne kosmyki chmur, toczenie powierzchni wody w okropnym bałaganie z atrakcji, cieni, kolorów i odcieni. W takich chwilach, nawet na razgladet 20m dowolny antennkoy było prawie niemożliwe.

W połowie czwartej godziny (konkurs odbył się w wycieczkę pięć godzin) skubać znacznie pogorszyła. Postanowił powtórzyć procy suplementacji, ale wydaje się, tym razem tylko pogorszyły sytuację. Ostatnie godziny na przemian ponure jest złapany w pół wody, lub z lekkim zagłębieniu podajnika.

Wiedziałem, że aby złapać źle, zwłaszcza, że ​​na widowni przez ich rozmowy było jasne, że w ogóle wyniki były dość ponury. Ale widziałem, że prawo złapać dobrze Zhenya Szasz, a krawędź podobno nienawidził sąsiadów Pasha X7Next Brześć.

Ważenie, że dzieliliśmy nagrody dla trzech najlepszych. Jestem wadze 8700 został pierwszym, Jack, łowienie 6700, zajął drugie miejsce, a Pasha zajęła trzecie miejsce z wagą 6400. Dostałam też nagrodę za największą rybę – leszcza o wadze 1170.


Należy zauważyć, że w porównaniu do ubiegłego roku poplavochniki pokazał lepsze wyniki niż podajnika kochanków. Tendencja ta obserwowana w naszej więcej ryb z kanału, w sektorach lewicowych, gdzie, wbrew oczekiwaniom, leszcz prawie nebilo. To dziwne, że muszę przesunąć z czysto dolnej leszcza podawania przynęty rzeczywiście dziobnął znacznie lepiej niż w podajniku. Prawdopodobnie wynika to z kilku niewielkich różnic w zachowaniu się przynęty w warstwie dolnej. Jednak feeder pozwoliła mi dokładnie dostarczyć punkt ściśle kontrolować przynętę, robaka i nasycone bloodworm. W niezwykle krótkim dokładnością zasięgu z procy pozostawiała wiele do życzenia, i cięcia gumy w tych zawodach I uznał za niestosowne. I podajnik w tym przypadku rodzaj równoważnej wtyczki obciążenia filiżance prikormochnoy. W przeszłości godzina druga przypadku samej gdy fala i wiatr spree nie jest żart, a kęs był bardzo słaby, możliwe jest feeder złapać kilka leszcz.
Więc dla mnie nie ma wątpliwości, że lepiej mecz lub podajnik. Jeśli to możliwe, położyłem i mecz i podajnik.

Leave a Reply

